Seharian : Khazali, Anwar Putra and Me... Mahbub Daaiman

Hidup yang dulunya sendiri... kemudian berdua... kemudian bertiga... alangkah indah untuk diceritakan. Walaupun ada ketika hari cerah, dan ada ketika hari mendung... apa yang pasti, kasih sayanglah pengikat kami melayari rencah hidup seharian. Hidup sederhana, tidak mewah namun bahagia diberkati Allah dan direstui ayah bonda, alangkah bahagia untuk diungkapkan. Walau pasang walau surut air di laut, kasih kami diharap bertaut selamanya. Terima kasih semua esp abang dan Anwar kerana membawa 'makna' pada hidup ini. Juga pada Bak, Mak, Ayah dan Mek atas restu kalian... pada Kak Dah, Abg Wan, Abg Mi, Abg Ma, Abg Li, Abg Joe, Aini, Fadilah dan Hasanah atas support dari awal hingga kini menjadikan hidup ini amat meriah. Dan pada ipar duai yang disayangi, anak-anak sedara yang cun2 dan hensem2 semer, terima kasih banyak-banyak... Semoga kita semua dirahmati Yang Maha Mengasihani.

Sunday, March 8, 2009

sekadar cetusan rasa....

first of all, tima kasih banyak2 atas komen followers due to the previous post. maknanya keluhan hati ini masih didengari...

maklum laa...sebelum2 ni tak sebanyak itu komen yang diterima. rasa sejuuuk hati ini.. hehehhe...

betul kata papa mea...tak dapat nk puaskan hati semer orang...janji semer ok smooth n clear...(iklan kosmetik hannah ni..).

pada chekde, sapa orangnya tak kisah laa kan... ambe dah pun maafkan orangnya... janji akan2 datang kita tak buat laa mcm tu kat orang lain, pasal kita dah tau apa rasanya.

pada along n angah, hati-hati memandu dari melaka tu, jangan lola-lola kat jalan tu.. hehehhe... (angah, shhhh!!) :)

pasal driver hari tu, memandangkan cik hannah dah bergelar pengantin baru masa tu, jadi aku dan amie tak nak bagilah dia drive. bincang punyer bincang, ada laa sorang ahli rombongan menawarkan diri.

nak tau sapa??

Onie a.k.a. Su Nah... bagusnya mak sedara aku. Kira ok lah... bergilir dengan aku ( kalau dia tak larat laa). alhamdulillah... kira selesailah masalah setakat ni.

So, tak payah fikir2 lagi dah... cuma nak memikirkan trip to KL awal2 pagi esok. Since pelancaran MLM Syariah HPA bermula jam 9 pagi, aku dan abang akan bertolak seawal jam 4 pagi -insya allah- dari sini... direct ke Bangunan Tabung Haji di Jalan Tun Razak. On the way balik, singgah laa jap kat rumah Ajoe.

Chekde - sekiranya membaca post ini- maaf yer mungkin tak sempat ke TC coz kami nak balik terus petang esok. Selasa khazali kerja... insya allah kita jumpa lain kali sekiranya ada umur.

Petang selasa kami akan balik ke Kemaman... pereparation for the wedding akan bermula. Harap2 semua akan ok ...

Barang2 hantaran dah dibawa balik ke Kemaman oleh Kak dah pagi tadi. Tak tahulah apa kata Hannah bila tengok hantaran tu... maklum laa, bukan pro yg buat tu.


1 comment:

.::.PeaNuT.::. said...

opss...takder lola2 pun..la lalaa
hehehehe..
opps kami pun ada di kl juger..
tak sempat jumpa kan..
takperla..
panjang citer nyer...
eehehhe..
apa2 pun jumpa d kemaman.. yeehaaa..