Seharian : Khazali, Anwar Putra and Me... Mahbub Daaiman

Hidup yang dulunya sendiri... kemudian berdua... kemudian bertiga... alangkah indah untuk diceritakan. Walaupun ada ketika hari cerah, dan ada ketika hari mendung... apa yang pasti, kasih sayanglah pengikat kami melayari rencah hidup seharian. Hidup sederhana, tidak mewah namun bahagia diberkati Allah dan direstui ayah bonda, alangkah bahagia untuk diungkapkan. Walau pasang walau surut air di laut, kasih kami diharap bertaut selamanya. Terima kasih semua esp abang dan Anwar kerana membawa 'makna' pada hidup ini. Juga pada Bak, Mak, Ayah dan Mek atas restu kalian... pada Kak Dah, Abg Wan, Abg Mi, Abg Ma, Abg Li, Abg Joe, Aini, Fadilah dan Hasanah atas support dari awal hingga kini menjadikan hidup ini amat meriah. Dan pada ipar duai yang disayangi, anak-anak sedara yang cun2 dan hensem2 semer, terima kasih banyak-banyak... Semoga kita semua dirahmati Yang Maha Mengasihani.

Wednesday, May 9, 2007

mencari cross stitch patterns

hhmm... ada idea baru yang boleh dicuba. Cuba jual hasil kerja tangan melalui internet. Yang aku pandai buat antaranya cross stitch. So dari kul 10 lebih tadi aku duk cari patterns je lah kejer nyer. Siap ada dengan key untuk warna benang lagi. Cari punyer cari, terjumpa satu site...top 100 patterns. Wow... patterns pun nmpak hidup. So aku pun save laa dlm comp. ni... rupa-rupanya tak ada diberinya key untuk warna benang. Habih tu, aku nak cari benang nombor berapa2 camna...
Aduhai... tertipu jugak aku dek kerana takjub sgt dengan pattern cantik2 bangat gitu. Contohnya gambar kat sebelah ni laaa.... Cengkadak betul...
Harap2 projek ni menjadi. Dah lama betul aku duk mencari-cari apa benda nk jual... harap2 semer bagi la sokongan padu yer. Senang jer... bila benda2 ni siap nanti, aku publish laa kat blog ni... pakat beli ramai2 yer!
PERHATIAN : adik beradik WAJIB beli sorang SATU. Kalau dua dan seterusnya SUNAT MUAKKAD atau sunat yg amat dituntut. Kwang kwang kwang!
Kalau sapa2 yang ada info, jgn lupa kongsi tau... untuk kebaikan bersama. Gitu...!

2 comments:

Anonymous said...

beli la buku cross-stitch, baru ada semer key...investment tu..nk free jer, mana jadik. :)

Nan Nurhayati said...

buku dah ada, cuma nak variety ler. exclusive sikit. hehehe