Seharian : Khazali, Anwar Putra and Me... Mahbub Daaiman

Hidup yang dulunya sendiri... kemudian berdua... kemudian bertiga... alangkah indah untuk diceritakan. Walaupun ada ketika hari cerah, dan ada ketika hari mendung... apa yang pasti, kasih sayanglah pengikat kami melayari rencah hidup seharian. Hidup sederhana, tidak mewah namun bahagia diberkati Allah dan direstui ayah bonda, alangkah bahagia untuk diungkapkan. Walau pasang walau surut air di laut, kasih kami diharap bertaut selamanya. Terima kasih semua esp abang dan Anwar kerana membawa 'makna' pada hidup ini. Juga pada Bak, Mak, Ayah dan Mek atas restu kalian... pada Kak Dah, Abg Wan, Abg Mi, Abg Ma, Abg Li, Abg Joe, Aini, Fadilah dan Hasanah atas support dari awal hingga kini menjadikan hidup ini amat meriah. Dan pada ipar duai yang disayangi, anak-anak sedara yang cun2 dan hensem2 semer, terima kasih banyak-banyak... Semoga kita semua dirahmati Yang Maha Mengasihani.

Monday, April 7, 2008

my 33rd birthday...

birthday cake
bersama abang n Nwa
me havin' piece of cake
cream cake kid
My 33rd birthday on March 30 disambut sederhana seperti biasa. Kitorang lunch di Pizza Hut Giant Kuantan bersama Kak Dah n Yayah selepas rewang-rewang sampai lenguh kaki. Sayangnya Nwa n Cik Sanah ada di Kemaman. Lepas makan, kitorang pergi ambil kek yang dah ditempah kat Intan's Oven dan tunggu Nwa n cik Sanah sampai dari Kemaman.
Then, kitorang makan-makan lagi sekali...kek dan pizza.. sebagai hidangan minum petang. hajat hati nak celebrate di rumah sendiri. Tapi memandangkan badan dah penat balik dari Giant, abang cakap kita tunggu jer Nwa kat rumah Kak Dah, so aku sempat tidur sekejap.... rehaaaat.
Seronok betul Nwa makan kek... dia yang nak kek coklat dengan krim kuning dan ada bunga. so decoration kat atas kek tu... dia punya idea laa kiranya. Tq Nwa..
Malamnya, cik Sanah pulak belanja mee kari n mihun sup. Wah... dua rumah tak berasap dapur hari tu...
Well.... tq all who cheer up the day esp abang tersayang. I luv you forever, abang!
Dan pada anak umi tersayang...jangan nakal-nakal lagi, sayang... pada Sanah, tq banyak2 kerana menemankan kak cik... pada Kak Dah, abang Mat, Yayah n Ucop yang menceriakan hari2 hidup di Taman Beserah ni sejak 6 tahun lalu...
Pada Bak dan Mak, terima kasih kerana selalu mendoakan kami... pada Fad, u r the toughest sis i ever had... always keep fighting for health. Hidup HPA!!

4 comments:

chekdenoor said...
This comment has been removed by the author.
chekdenoor said...

Selamat hari jadi.

Semuga dipanjangkan umur
Dimurahkan rezeki
disihatkan tubuh badan.

Tambah setahun lagi..... tapi oklah tu.... kakchik masih kelihatan awet muda dan ramping....hehheheeh

Kak noor ni semakin hari semakin montel.....dah kena diet...tapi selalu jer tak menjadi....

Nan Nurhayati said...

kalau nak cuba boleh contact cik fadhilah... lagipun amalkan herba2 tak memudaratkan psl tak ada drug.
cubalah... dan rasai perbezaannya.
wah... macam tv commercial laa plak...hihihihi

Tinta Pendeta said...

hepi belated besday acik..nwa mkn sorang jer kek, dokwi ke mea sket..warna kuning imej set 'bersih' ka hehe..anyway, semoga dipermudahkan utk segalanya dari mea, ibu dan papa